Clover Wedding Collection

Friday, January 2, 2009

Song List

Below are the songlists for our vocalist, couples are allowed to choose from the list of songs to be performed during the wedding ceremony, normally around 30 songs will be fit into throughout the wedding banquet. If you require some special songs, please let us know as soon so that we can arrange the songlist. If couples allows us to arrange the songlist for you, we would give a combination from oldies to pop, to suit your guests of different age range, so that they would enjoy the dinner while listening to their familiar song in the romantic mood of love.

以下是我们的歌曲点单,新人们可以从这点单中挑选出您希望我们在婚礼上演奏的歌曲。此外,如果另有特别要求的歌曲,也能尽早通知我们,好让我们进行编排的工作。在一场婚宴当中,大约会演唱30首左右的歌曲。若新人让我们自行选歌,我们都会参杂现代流行歌曲以及一些比较经典的怀旧金曲,好让出席您的婚宴中,不同年龄层的贵宾们都能起共鸣,陶醉在您们浪漫的喜悦当中。

Mandarin Song
Beautiful love
Forever love
So easy
爱爱
爱的就是你
爱的路上只有我和你
爱很简单
爱情证书
爱如潮水
爱一直存在
但愿人长久
非你莫属
给我你的爱
给我一个吻
黑白配
欢乐今宵
嫁给我
简简单单
可爱的玫瑰花
快乐
两只恋人
流水年华
玫瑰玫瑰我爱你
梅兰梅兰我爱你
每天第一件事
明天我要嫁给你
南屏晚钟
你是我的眼
你是我最深爱的人
宁夏
暖暖
陪我看日出
亲密爱人
求婚
三寸日光
三个愿望
世界唯一的你
说爱你
天天想你
甜蜜蜜
外婆的澎湖湾
我都知道
我疯你
我们的纪念日
我一见你就笑
我愿意
我只在乎你
无条件为你
细水长流
下半辈子
小手拉大手
小小幸福
小眼睛
写一首歌
野百合也有春天
夜来香
夜上海
一人一半
一首简单的歌
因为爱
隐形的翅膀
勇气
约定
月亮代表我的心
掌声响起
至少还有你
钟爱一生
专属天使
最浪漫的事
最想环游的世界
最幸福的事

Mandarin Duet
爱和承诺
爱我
对你有感觉
今生注定
今天你要嫁给我
梁山泊与朱丽叶
明明白白我的心
你是我心内的一首歌
你最珍贵
私奔到月球
天下有情人
我们的爱
屋顶
小夫妻
小酒窝
许愿
选择
一眼瞬间
有一点动心
在我生命中的每一天
制造浪漫

English song
All I have to do is dream
Because I love you
Better man
Can't take my eyes off you
Careless whisper
Close to you
Everyday I love you
Everything I do
First of May
Fly me to the moon
From this moment
Growth old with you
Have I told you lately
Hero
I just called to say I love you
I'm yours
In love again
Kiss me
L.O.V.E
Love paradise
Love story
Love will keep us alive
Loving you
More than I can say
More than words
My heart will go on
My love will get you home
My way
Nothing gonna change my love for you
Now and forever
Oh carol
Only love
Pretty boy
Right here waiting
Sha la la la la
She's the one
Sometimes when we touch
Sway
The way you look tonight
Top of the world
Valentine
When you say nothing at all
When you tell me that you love me
Without you
Wonderful world
Words
Yesterday once more

English Duet
Always
Endless love
Lucky
Quando quando quando
Tonight I celebrate my love
Way back into love

Hokkien Song
家后
脚踏车
一支小雨伞

Cantonese Song
爱是永恒
分分钟需要你
今生今世
你的名字,我的姓氏
世上只有
万水千山总是情
唯独你是不可取代
我的骄傲
一生中最矮
至霖情歌

Malay Song
Belayan jiwa
Bukan cinta biasa
Kau ilhamku

Foreign language
Say yes
时の流れに身をまかせ(我只在乎你)
First Love
未来へ(后来)
Nobody